söndag 13 juni 2010

Minnen

Haha, just suttit och kopierat hela min blogg in i Word och håller nu på att skriva ut alltsammans, för att senare klistra in i ett "fotoalbum" och ha som minnes bok. Shit vilken tid det tog. Galet.

MIN SYSTER KOM HEM I TORSDAGS! 

Har också, faktiskt, nästan säkert kommit på lite granna om mitt kommande liv. Jobba gärnet nu, Costa Rica 6-7mån ocg sedan hem och jobba gärnet, för att sedan plugga "Master English for Hotel & Tourism" i San Diego. Jag är nästan 100% säker på det. För är det någonting jag vill göra, så är det att jobba inom resor/turism. Har jag alltid velat! Så kollar upp massa om studiebidrag osv nu. Spännande.

I fredags hade jag ett sjukt skojjigt samtal med Rasta, han gjorde mig så sjukt glad. Eller alltså vi hade verkligen en "intensiv" konversation i typ 24 min och skrattade o så. Det gjorde hela min kväll så sjukt bra. Hoppade runt o skrattade efter det. Det var underbart! SAKNAR! 

Helgen har vart lugn (faktiskt) och likaså förra helgen. Nu har min "spara-period" börjat. Dessutom anar ni INTE hur mycket Falkenberg suger. Jag är hemskt ledsen, men det är sant. Jag vet att det blir vad man gör det till och jag har trevligt med mina vänner när jag går ut. MEN, hade hellre roat mig med mina vänner i ett varmt land eller annan miljö.

Den senaste veckan har regnat, regnat och sen, vet ni vad? DET HAR REGNAT OCKSÅ! =)
Cirka 13 grader. Man blir ju bara så genomlycklig! ÅH, vad Sverige är fantastiskt!

Jisses, 47 A4 sidor med "bloggande" från de senaste 7 månaderna! Ska bli skoj att klistra in i album tillsammans med bilder. OYES! 

Sova nu, jobba imon!
Soo loooong, suckers!

PURA VIDA!
Hakuna Matata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar