söndag 25 juli 2010

Inte okey!

Sådärja! 
Det där med bloggandet rann ut i sanden rättså kvickt nu när jag är hemma!
Men ska försöka bli bättre.
Det som hänt de senaste är väl mest det att jag lever loppan och har en underbar sommar!
Och längtar gärnet tillbaka till Costa Rica! Så fort jag får lite mer koll på min ekonomi så ska jag boka biljett! Ekonomin är inge vidare. Men det får gå. 
Har förresten kommit in på en distans-kurs. "Turism-vetenskap" - plugga i Costa Rica från en svensk skola. Ja man tackar. Det betyder också studiebidrag. Sånt gillar vi. Är riktigt taggad på det nu faktiskt! Kommer bli så awesome! 
Detta saknar jag. Världens bästa restaurant. Världens bästa killar och världens bästa Michele.
FYFAN vad jag saknar detta! Helt otroligt!
Men snart är jag där igen.
Näe. Om man skulle ta och ringa ett samtal till Costa Rica..?
Japp - Så blir det! 

Ciaoo bellos

Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar