måndag 26 juli 2010

Si No

Jag inser nu att senast jag skrev (innan igår) var precis när jag kommit hem. Nästan. Och åste faktiskt bara erkänna att sommaren här har faktiskt vart helt fantastiskt varm! Bara nu de senaste dagarna har de börjat kännas lite "rått" i luften.. Fast bara på morgonen och det är fortfarande sol.
Har just vart ute på min morgon-promenad. Vart sjukt dålig på de på sista tiden. Men de är sjukt gött o komma ut. Även om de betyder att jag måste upp strax efter 5. Så värt det!

Om 1.5 vecka är det dags för:
Uppsala Reggae Festival
FYFAN va det ska bli nice! Längtar  gärnet alltså!
Igår blev det ett intressant samtal till Las Gemelas. Adonay svarade och helt plötsligt kommer en annan bekant röst. "Remember me? Your friend?" ... Dennis!
Jag mest flinade.. MY FRIEND?? haha. SINO!
Så jag satt o pratade lite me Dennis. Weird men ganska skoj. 

Yo quiero surfiar. Ahora!

Hakuna Matata
PURA VIDA!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar