tisdag 25 januari 2011

Life is pretty damn good

Ja, det gick ju sådär att börja bli bättre på bloggen, jag har ju så mycket annat för mig. Som att chilla på stranden, jobba och plugga! Men livet är underbart och jag uppskattar till hundratiotusen procent att Nora är här! Har kännt mig rätt ensam det senaste innan hon kom! Men nu är allting på topp!

Har verkligen lärt känns fler personer bättre denna gången och vi är nu ett mysigt gäng som hittar på saker, går ut, åker till starnden mitt i natten, poolpartajj och har verkligen the time of our lifes. Helt underbart! Killarna på jobbet har jag verkligen kommit nära, eller ja, alla utom en, som jag bara hamnar längre och längre ifrån, det är sjukt tråkigt, men å andra sidan, det är inte värt de som det krävs att vara honom "till lags" eller hur man ska uttrycka det. 

Allting är helt underbart iallafall! Bocas del Toro med Nora och rachel var galet roligt och vi skrattade väl i princip 4 dagar av fyra dagar. Dessutom körde bussen på en KOSSSA på vägen hem till Qupeos. Obehagligt var det, men vi överlevde mycket bra. Hemskt, men samtidigt lite sarkastiskt. Ingen av oss valde att sticka ut huvudet och kolla iallafall. Usch och fy!
EN vecka kvar till Jamaica, det är heeeeeelt otroligt vad tiden går fort! jag ska till JAMAICA om EN VECKA! Jag är otroligt exalterad över detta må jag säga! 17 dagar i KARIBIEN, jo man tackar ja! Inget man säger nej till i första taget.
Så, mycket mer har jag väl egentligen inte att säga, alla bilder finns på facebook, bara att kolla min profil och de senaste bilderna ligger på costa ricisimo 2. Kolla bilderna och tänk er att bilderna säger mer än tusen ord! =) Tack och hej!


Saknar och längtar hem lite granna emellanåt, min underbara vänner och min familj, mor och far föräldrar!
MASSA STORA KRAMAR! 

Vi ses snaaart! Ska bli bättre på att skriva (försöka)

Hakuna Matata
PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar