fredag 28 januari 2011

Playboy Mansion?

Jisses, vilket hus jag har varit i.
Helt otroligt, om vi säger såhär, de betlar 104,000:- kronor PER VECKA för att bo där. De har 15 sovrum, en jäkla biosalong, en bar, Infinity pool, bubbelpool, en kock kommer ett par gånger om dagen och lagar mat. tjaaa, helt okey ställe. Vi skämtade om att de kändes som att vi var med i playboy mansion, väldigt mycket bara skämt dock. Det var bara en kul grej! Dessutom har jag fått 3 stycken frierier, jag skulle visst gifta mig idag var det tänkt, solnedgång, vid poolen. Men jag menar 3 frierier på 5 minuter är ju ganska ägigt! ;)




Hej och välkommen till mitt enkla hem, mitt namn är Paris Hilton (?)

Helt otroligt fantastiskt hus, fullt av läkare, kirurger, advokater, försäljare, klubbägare osv.
 Hur kom vi då i kontakt med dessa grabbarna? Svar: Vet ej. Men de är galet sköna och är verkligen sjukt skoj att hänga med. Har vart där i princip hela veckan, jag menar vem vill inte leva i lyx för en dag eller några dagar? En otroligt duktig kock, öppen bar och skönt sällskap? Vad kan vara bättre liksom?

Och vad annars.. Jo, jag vet inte om jag nämnt det innan, MEN, vet ni vad?
 JAG ÅKER TILL JAMAICA PÅ TISDAG! He he he he he he.
Kommer äga ganska mycket, är otroligt exalterad över detta! 
Ja, vad händer mera? Jag har det allmänt avslappnat, jobbar, umgås med vänner, pluggar, hänger på stranden. Jag antar att man med andra ord kan kalla det NJUTA AV LIVET!

Så, nu ska jag plugga, för jag ligger efter och detta är svårt! 
Ha de underbart så hörs vi snart, saknar er alla där hemma!

Hakuna Matata
PURAVIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar