tisdag 2 mars 2010

De narmar sig hemresa..

Hejhopp o sa!

Alla har val hort om jordbavningen o tsunamivarningen pa hela centralamerikas stillhavs-sida. Iallafall sa lever jag o mar bra o sa. Chile drabbades val ratt sa illa, o var lite radd ett tag att de skulle komma en tsunami, eftersom de trodde den skulle sla pa Panama eller CostaRica. Istallet tror jag den kom anda upp till Hawaii och blev den storsta "vag" de haft sen 60-talet. Spannande, spannande.
Iallafall, om jag dor, sa dor jag i paradiset =) Sa ni vet! Haha. Usch vad hemsk jag ar. Men faktiskt sa kan man ju inte gora sa mkt at naturkatastrofer, hander det, sa hander det!

Senaste veckan har mest inneburit jobb, morgonpromenader, gym och playaa! Inget festande denna veckan. Hur gott som helst har det vart! Bara jobbat o slappat! Har nu gatt en halvtimme fore frukost, VARJE dag i mer an tva veckor plus att gymmet ar de som galler mand,tisd o fred VARJE vecka! =) Kanns bra!

Livet leker och jag njuter av livet som bara den!
Kan ju erkanna att jag faktiskt borjar sakna min familj lite granna. Och mina slaktingar och sa. Mormor o Morfar o Farmor. Mamma o Pappa med. Men aven om jag saknar dem och borjar vilja aka hem, sa vill jag inte lamna paradiset. Trivs sa sjuuukt bra. Alskar allting med detta stallet. Nu kanner man ju mer eller mindre alla localsen ocksa. Vilket gor att man inte blir tagen som en tursit, vilken kanns SJUKT bra! =) MEN, jag kommer ju tillbaka hit i september/oktober igen! De borjar faktiskt narma sig hemresa nu.. Laskigt.
Men det ar den 2mars idag. (OOOPS, trodde seriost de va feb. fortfarande.... Shit vad man har noll koll pa dagarna har. Ni kommer hata mig nar jag kommer hem. Kommer att vara helt forslappad) Iallafall om en manad och 19dagar kommer jag att vara hemma.. Vilket innebar 7 veckor.. Wow, vad tiden gar fort!

Nu blire playan! Ar ledig idag! Man tackar!

PURA VIDAAAAAA

1 kommentar:

  1. Förstår att det e tråkigt att lämna paradiset men jag tycker väldigt mycket om att du ska komma hem snart igen :D:D

    SvaraRadera