torsdag 25 mars 2010

3 weeks to go

Paniken kommer mer och mer varje dag nu... Jag vill verkligen inte lamna.
Jag kommer lipa ihjal mig nar jag aker harifran, for att inte tala om hela flygresan hem. Den kommer vara plagande i allra hogsta grad.
Kan inte fatta att jag faktiskt vart har i 6manader. Ett halvt ar! Galet! Och vart har tiden tagit vagen? Seriost?

Jag alskar mitt jobb o personerna jag jobbar med ar bara helt enkelt underbara! Kommer sakna dem som attan! Och alla underbara sjalar runt omkring! Vad kommer handa har tills jag kommer tillbaka? Tank sa mycket som kan handa pa 2 veckor.. Och jag ska vara borta fran detta place i 4man..! Jisses!

Panik, panik, panik!

Men nu ska jag bara njuta garnet av livet.. Karro o Derek har kommit hit nu, mycket trevligt! Johanna kommer snart tillbaka med! Sa Team Sweden is BACK ON TRACK! Det ar vart smeknamn har: Team Sweden! Men inte utan att man ar lite stolt! Haha!
Snart ska jag o min Rasta-man tll Puerto Viejo med, ska bli NICE!

Saknar er hemma och de ska bli fruktansvart skoj att traffa er SNART! Ska forsoka att inte klaga for mkt forran efter 1-2 manader! haha.\\

PURA VIDAAAAAAAAAAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar