torsdag 18 mars 2010

En bra vandning

Oj, och forlat! Gud vad langesen det var jag skrev har nu! Har hant valdigt mycket de senaste tva veckorna. Svart att beskriva pa ett latt satt. Har iallafall spenderat de senaste tva veckorna med en helt underbar chico. Mer kan jag val egentligen inte saga..! haha, da har man inte haft tid med sa mycket annat. Och tillaggas ar att han ar raka motsatsen till den andra herren och 100ggr vanligare, om man nu ska kalla det sa.

Sa det har blivit mkt party de senaste, tills jag akte pa en urinvagsinfektion och maste kaka antibiotika i en vecka. Men de far val ga!

Haromveckan nar jag o rasta va ute o gick pa stranden gick vi upp emot "skogen" for att se om vi kunde hitta mangos pa ett mangotrad.. Det resulterade i att vi raddade (eller han, raddade) 89 skold-paddsbebisar. Deras ska var typ lika stort som nar man satter ihop tummen och pek-fingret. 89 stycken! Jag hittade dem och han  raddade dem, bar ner dem till vattnet! Mega sota var dom!

Vardagen har, har gjort en mega-vandning och jag far anstranga mig for att komma pa vad i hel*ete jag sag hos den andra chicon. Helt otroligt. Vi ska nog ta en tripp till Puerto Viejo, pa karibiska sidan innan jag aker hem igen. han har bott dar nagra ar, sa han ville visa mig runt! Sa de hoppas vi pa! Ledtrad: han jobbar pa resturangen!

Annars sa hander inte mest, Cissi har flyttat in till mig o Christa, sa nu kommer vi bara att betala 600kr for denna sista manaden, kanns braaaaaa! Sjukt bra tjejor jag bor med! Alskar livet!

Jag langtar verkligen efter mina vanner o min familj hemma, de gor jag verkligen.. Men alltsa en manad extra.. Nar Amandis kommer.. Karro kommer troligen stanna med och Cissi vill med stanna langre.. Valdigt frestande! Men jaaa.. Vi far se vad som hander.. Andra flygbiljetten kostar mer an min manadshyra! Smaka pa den ni. haha. helt sjukt!

PURA VIDAAAAA amigos. 

1 kommentar: