onsdag 26 maj 2010

Long time no see

Oops!
Ledsen att jag inte skrivit på.. Väldigt länge.
Har inte haft lust att skriva.. Eller det har inte blivit av.
Senaste nytt: Lön idag.
Är helt fast i O.C nu. Är på säsong 2. Har också blivit lite besatt av Greys Anatomy. Sjukt bra.
Annars är det bara jobba äta sova. Vecka ut och vecka in. 

SNART ska jag boka biljett hem. =)

Och just det: En rolig sak: Jag pratade me Johnny o Rasta igår kväll! Haha. Först Johnny och han bara: Jaha. Vem vill du prata med: Rasta eller Dennis? Haha.
Dennis satt i bakgrunden när jag snackade me Rasta i tel. Sjukt weird. Men lite komiskt ändå!
Plus att de va så AWESOME att höra deras röster igen!

 SAKNAR DESSA MÄN!

Nu har jag och Emelie vart ute på en lååång-tur med hästarna i skogen. Sjukt skoj! 
Snart sova. Jobb imon. Till helgen blire GÖTET som gäller. Kommer att äga! 

Hakuna Matata
PURA VIDA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar