måndag 3 maj 2010

En mycket bra helg!

Till att börja med:

Torsdag: Anso kom hit efter jobbet och vi gick en lååång promenad i skogen. På en dryg timme tror jag nästan det var! Mycket trevligt! Dessutom ringde jag till Las Gemelas! Och pratade alltså i telefon med Johnny först och sen Judah! (Rasta). Och GUD... Det var så underbart att höra deras röster... Men jisses vad jag saknar dem ännu mer nu med..! Men somsagt.. De va underbart att få prata med dem!

Fredag/Lördag: En halvtimme övertids-jobb på morgonen (jatack för mer pengar). Det regnade hela dagen på cykelturen.. Men Jag var lika glad för det. Inget annat än att man blir blöt händer ju liksom! Lyssnade på min musik o cyklade runt o var allmänt nöjd med tillvaron! Efter jobbet blev deten snabb-lunch/fika med Mille på Stålboms. Efter det blidde det en bilfärd ner till Halmstad o Petra. Där vankades det partajj som vanligt! Och hade en mycket trevlig kväll och dagen-efter dag! Mer sånna med Petra tycker jag! Lördagen fram till jag åkte hem hände inte mkt mer än att vi kollade på My Sweet Sixteen. HELA dagen. Det slutade aldrig och dessvärre fanns inget annat att kolla på.. Haha. Vi fick lagat lite tacos också.. gott! Jag fick ett ryck och bestämde mig för att åka till Anso.. För hon skulle ha lite folk o grilla och ev ut.. Så jag bestämde mig för en lugn kväll och bara åka dit o chilla. För att sedan åka hem... Och hur slutade då detta? Jag fick väl uppenbarligen tryckt i mig en flaska röd-vin. Slutade på Harrys.. Det var himla trevligt även om min jobbar"kompis" "gammel-Linda" & Anso sålde mig till en mysko kille för 10 kameler och 2getter. Hahahaha. Fyfasen vad vi skrattade.. Skoj var det. Kvällen avslutades dock lite väl tidigt! 

Söndag: Var en mycket mysig dag min Anso. Vi käkade pizza och kollade på typ 3filmer. Sedan tog jag en sväng hem till mormor o morfar. Där vankades det våfflor o kaffe. Gott säger jag och tackar så mkt för det! Hade en lång trevlig pratstund me Mormor! Sedan drog jag mig hem till Celine för att tjöta skit o kolla på film hela kvällen. Mycket mycket trevligt! Mer sånt också!

Måndag: En intressant jobb-dag! Har nu gjort premiär på el-moppe! Hahaha. Det var sjukt skoj! Ska allt ta kort på den imon! Den äger lätt. Förövrigt är allting på jobbet cepe nu. Allting är omändrat och allmänt förvirrat. Men: Hakuna Matata! 
 


PURA VIDA!
Hakuna Matata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar