torsdag 4 februari 2010

Det var denna veckan.

Jahapp så i tisdags kväll så var man o sa hejdå till Josie o Ariel. De lämnar detta landet för ett kallt Vermont för att sedan flytta till Californien! Lyxlyx! Haha! Visserligen vill jag inte härifrån ännu! =) Iallafall så var det tråkigt! Kommer sakna Jósie o våra väldigt djupa diskussion om relationer. Eller aah speciellt om relationerna till våra tico-pokjar! Haha. Vi fick deras mixer.. Vilket var kanoners! Nu kan vi gör smoothies igen! Wehooo!

Jahaa o Dennis fortsätter att göra mig tokig. Jag vet inte hur detta kommer sluta. Troligen så kommer jag tröttna på hans beteende o berätta för henne. Och då kommer hon och han antagligen döda mig.. Sen så blir de väl inte mer med det! =)
Haha! Men vet inte hur länge jag pallar detta. Han har ju sagt en del saker som man INTE säger om man inte menar det. Vilket jag fick bekräftelse på häromdagen att han inte menade. Vilket betyder att han ljuger. Vilket han sa att han aldrig gjorde och vilket jag inte trott att han gjort eftersom han talat sanning om allt annat! (Som är bevisat sant). JAG DÖR!

Whatever. Vi hade en sjukt nice Fredag-kväll på playan igår. Vi stannade kvar till solnedgången och efter.. Då satt ett gäng och spelade trummor o munspel o gitarr och söng. Det var så sjukt mysigt. Locals blandat me gamla "hippie-amerikanare" haha typ. Jag o Sandy o Christa.. Sen kom Cissi o Ida och en ny tjej som heter Helena ner också. De grillade lite me kompisar från skolan. Så vi joinade dem lite och aaahh. Det var så sjukt mysigt!

Hakuna Matata. Inga Bekymmer. Det kändes verkligen så. Just nu funderar jag bara skarpt på att strunta i allt som har med Dennis att göra! Börjar tröttna LITE smått. Men samtidigt vet jag att jag inte kan säga nej. HIJO PUTAAAA MAE!




Welcome to Costa Rica!
PURA VIDAAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar