fredag 19 februari 2010

Estoy muy muy Feliz

Jag mar for tillfallet fruktansvart braa!

Har antligen verkligen borjat inse att den har sa kallade Dennis aldrig skulle vara den person som gor mig glad. Ar sjukt lycklig over att jag inte ar i hennes skor. Ska stracka pa ryggen o vara nojd over att jag borjat inse detta. Efter de senaste som hant sa ar de nog bast! Iallafall sa vet hon om allting nu. Och Dennis kollar inte ens pa mig langre. Sa uppenbart att han bara ignorerar mig sa fullkomligt. Jag menar han sitter pa surfingbradan 2m ifran mig o kollar konstant at andra hallet. Haha.. Jag satt mest och skrattade at honom! Sa vi far se vad som hander framover. Iforrgar pa Bambu Jam gjorde han ngt han inte borde gjort.. Sa deska bli en spannande tid framover. Haha. Ar seriost sjukt nyfiken pa hur lang tid det tar innan han borjar forsoka me mig igen. Lycka till, onskar vi alla honom da. Han kan ju alltid forsoka!

Den senaste veckan har gatt at till at promenera, gymma, surfa och sa lite partaj! Hade en riktigt lyckad kvall pa Bambu Jam i onsdags! Hela "team sweden" (uppkallat efter christa) var ute o rojde. 5galna tjejor som hade massa skoj med hissar och grejer. hahaha. Kommer film pa de, kan jag lova!

Och lite bilder fran Panama:


Pa hemvagen, precis innan Quepos fick vi tvarnita bilen pa grund av KOSSOR!
This is Costa Rica, my friends.


PURA VIDA

1 kommentar:

  1. Ja han kan ju bara försöka! Du är så mycket bättre än han jossan :D skratta åt han och njut nu i värmen istället :D Saknar dig! PUSS

    SvaraRadera