måndag 1 februari 2010

Si Claro. VENGA!

Hola Amigos!

Todo bien? - SI CLARO

Hört att det fortfarande är snö-storm hemma. De är ju lite jobbigt. Men jag måste erkänna att jag faktiskt är lite avis! Jag gillar ju snööö! Och så mkt snö som ni haft nu i "år" har de ju inte vart på HUR länge som helst!. Suck.

Ivartfall så regnade de en natt för typ.. aah nån vecka sen! GUD va skönt tänkte jag och tänkte i samma ögonblick att de kanske skulle bli lite svalare i luften efter regn. (Nu baserar jag detta på hur det fungerar i Sverige). MEN ACK så fel man kunde ha. Raka motsatsen. Värmen som har kommit nu är något utöver de vanliga! Riktig tropisk hetta! Men jag gillart.

Den senaste veckan har bestått av jobb o gym o surfing. Och JAA jag går fortfarande på gym 2-3 ggr i veckan. Mitt nyårslöfte är fortfarande inte brutit! Plus att jag surfar så mkt de bara går. Bra vågor nu när det är fullmåne eller har vart fullmåne.
Sjukt skoj är det. Det är väl ungefär så livet ser ut.'

Jobb Surf Sol Gym. Osv. Livet är ju underbart!


Välkomna att kliva in på mitt kontor! =)

PURA VIDAAAAAA

1 kommentar:

  1. Tjenare!! Snöstorm va det här hemma ja. Inte så lite snö heller och jag bytar gärna detta skottande mot en solstol i värmen ;) Hoppas allt är bra.. Du får uppdatera mig i Dennis frågan oxå ;) Kramissar Tant Malin

    SvaraRadera