tisdag 6 april 2010

Porfa-fucking-vor

2 VECKOR!

Jag hade panik sist jag skrev.. Nu ar det bara 2 veckor! Jag dor. Lika mycket som jag vill komma hem o traffa alla sa kan jag inte forestalla mig att inte vara har pa denna underbara strand varje dag! Jag inte forestalla mig detta! Utan alla dessa underbara, positiva manniskor. Utan denna avslappnande miljon och vackra stranden. Det gor mig tokig!

De absolut basta killarna. Adonay, Jonatan, Johnny, Jag & Judah
Team: Las Gemelas, Manuel Antonio


De absolut basta amerikanska flickorna. Michele, Jag & Christa


Sist, men inte minst. Den absolut softaste o coolaste killen jag nagonsin traffat. Mer Pura Vida an honom gar inte att hitta. Han ar unik o genom-cool pa alla satt.
Slutsats: Jag ar en stor beundrare!

Sa snart sitter jag hemma i Sverige igen, med minnen som kommer att folja mig hela livet, upplevelser som inte ar av denna varld, nya kunskaper pa alla plan o en erfarenhet som inte ar av denna varld. Langtar tills jag far komma tillbaka, vilket kommer att innebara September. Langtar redan! haha.

Snart ser jag er alla igen o jag saknar er mycket ska ni veta! Ska bli otroligt skoj att traffa alla igen! Utan tvekan! Ska bli kul att se Falkenberg igen.

Dagarna har rullar pa alldeles for fort, jobbar varannan dag nu bara.. Vill ju battra pa brannan innan jag kommer hem! Haha. Christa aker pa Fredag, Jessica akte igar, en annan svensk tjej som jag traffat de senaste veckorna. Michele akte haromveckan, Rachel, Whitney o Lorene aker om nan vecka.. Alla aker. Blir tomt! Men stranden finns kvar och vantar pa oss tills i September, da ar vi alla pa plats igen!
Nu ska jag ta en solnedgangspromenad pa stranden o njuta extra mkt av annu en underbar dag i paradiset.

Hasta luego pronto!

PURA VIDAAAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar