tisdag 27 april 2010

En dag.

Jag och Alex son Luke springer på stranden. Underbar unge. Dessutom den sötaste i världen!

Idag har ännu en dag på jobbet gått. GO tränigsvärk i vaderna vill jag erkänna! Attans. Men gött o göra lite nytta iaf! Morgon-promenad på det med! Helt underbart! Jag förbättrar mig allt!
Förövrigt pratade jag med Rasta häromdagen litegranna.. Det gjorde mig väldigt glad! Saknar honom!


På bilden till vänster är jag vid ett sjukt fint vattenfall på en tour med ett gäng coola snubbar. Det var fräckt!
GUD vad jag saknar Costa Rica. Det enkla livet. Allt är liksom Hakuna Matata eller då Pura Vida! Allting är så enkelt. Inga bekymmer. Ingen stress. Bara chill och reggae-musik. 
Det är livet på en pinne.

Damn. Alot of memories in this song. Love it!

Hakuna Matata! 
PURA VIDAA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar