lördag 14 maj 2011

Walkin' Talkin' Chillin' Livin'

Jahopp, då var ytterligare en vecka avklarad på jobbet! 

Igår efter jobbet drog jag mig upp till coop o träffade Madde, Rebecka o Linda, vi bestämde att vi skulle laga tacos. Sagt o gjort, vi gick hem till Madde o lagade tacos o åt tills vi blev helt proppmätta. Sen drog vi efter många om och men till Skrea o kollade en halv fotbollsmatch och köpte sedan glass. Vui flummade runt ett tag och sedan började Madde jobba och vi andra drog till mig o kollade film. 

Innan i veckan har jag väl mest jobbat och promenerat varje dag. Har vart en sjukt bra vecka och trivs så otroligt bra i min lägenhet och med att vara i stan! 
Idag började jag med att vakna alldeles för tidigt för att vara lördag, men var iallafall utvilad. Jag har fått tag i Maddes box med "Skilda världar" - hahah, fyfaan vad det är gammalt nu. Men skoj att se igen, så har spenderat en del tid med det. Sedan tog jag o Linda en lång lång promenad på typ en timme. 
Efter promenaden ringde Mamma o Pappa, de ville komma o fika, det blev en fika på Stålboms istället, smidigare dock dyrt som fan. Men ibland har man ju lyx o blir bjuden! Mohaha. 
Nu sitter jag o kollar på Skilda världar, städar, damsugar och tvättar. Strax ska jag laga mat, blir någonting med lax o pasta. Gott, gott, gott! 





Nu blire fotboll och sen blire myskväll. Ingen fest denna helgen! 

ONE LOVE
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar