lördag 7 maj 2011

Long time.

Jag har inte orkat skriva på länge, det har helt enketl inte blivit av, har jobbat den senaste en och en halv veckan. Har vart riktigt gött att börja springa i trappor och cykla varje dag igen. Äntligen börjar man komma i form igen, nya rutiner, riktiga rutiner. Sjukt underbart!
Jag har ju flyttat in till stora staden nu med, sjukt nice är det faktiskt. Det är en studentlägenhet, jag har ett eget rum, sen finns det ett rum till som en annan tjej har, så vi delar kök o badrum, men det är helt lugnt. Riktigt nice är det att kunna gå till och från jobbet, nära till allt och så vidare. Har fixat mobilt bredband och shoppat massa mat. Sjukt skojj!

Iförrgår fick vår älskade hund Alma somna in. 14år gammal. Det var/är jättesorgligt, men hon levde på "övertid" och var sjuk med, tyvärr! Hon kommer att vara saknad! Växt upp tillsammans och hon är en del av min barndom! Vila i frid, älskade Alma!

Nu ska jag snart gå till Mc Donalds med Linda och hämta deras bil. Ja, ni som bor i Falkenberg vet ju att det är en bit ifrån arvidstorpsbacken till McDonalds.. Men det ska bli en mysig promenad i denna underbara vårsol!
Våkänslor till tusen! Lovin' life!

R.I.P. Alma


Mamma i träd.. (?)








PURA VIDA
One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar