onsdag 11 maj 2011

Work n Fun

Jahopp, jag tycker inte att jag gör annat än mysiga saker nuförtiden! 
Jobbar, kommer hem och lagar lite mat, bestämmer morgondagens mat osv, sedan har jag alltid någonting på G. Igår efter jobbet mötte jag upp Madde o Esat, för att vandra till Anso och grilla, samt umgås me tjejorna, som vanligt är vi lite småkonstiga, men skrattar konstant. 
Efter ett par timmar där, promenerade jag o Linda till inåt centrum igen för att ta en långpromenad i högsta fart. Vi pinnade på i 40min, sträckan ska vara ungefär 5-6 km. Vi gick fort. Underbart vackert var det, solen gick ner och himlen var helt rosaaktig. Galet fint. Vi avslutade  med en snabb shoppingrond på ICA. 
Därefter promenerade (!) jag hem. FYFAN vad jag gick igår. Gött är det iallafall! Jobbar fortfarande bort "pura vida-livet", men de ger sig nog snart, rutiner, jobb, bra mat - Det ska nog gå vägen! 
När jag kom hem gjorde jag lax o wokade grönsaker till dagens middag. Sen började jag kolla på Ice Age - MEN jag gav upp efter en sisådär 10min. Däckade rätt fort, innan halv 11. 

Dagen har spenderats på jobbet, kom hem o lagade mat till nu och till imorgon. Imogon blir det dock bara några köttbullar o sallad, enkelt o gott! Nu ska jag strax vandra neråt stan för att möta upp tjejorna, igen - då blire en kaffe på "På G". Alltid lika mysigt! Därefter en långpromenad igen! 






One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar