torsdag 19 maj 2011

I got myself a life

Jaa, jag skriver inte så mycket längre. 
Kan bero på en sak?! Jag har inte tid. Jag är fullt upptagen med att njuta av livet som närmar sig perfektion! 
Jag är så glad och så lycklig att jag knappt kan fatta det. Jag jobbar, motionerar, umgås med mina vänner, Lagar min egna mat, handlar min egna mat, har fixat mig boende i stan. Ja, allting är verkligen kanoners, sommaren är nästan här och jag njuter av varje sekund. 
Så, man skulle väl kunna säga att jag nästan har skaffat mig ett liv..? 
HEHE, jag är nöjd till tusen som läget är nu iallafall!
Veckorna går så himla fort, och helgerna med, tiden bara flyger iväg! Men sommaren som kommer har massor av godbitar att bjuda på - och det ser jag grymt mycket fram emot!
Nu har jag just lagat mat, wokade grönsaker och köttfärs. Ska bli gott i morgon på lunchen. Kvällen och eftermiddagen idag har spenderats med promenad tillsammans med Lovisa, följt av fotboll med Systrarna Bäst Nilsson. Bättre kan det inte bli. Har just också njutit av en kopp te på trappen och insett att min havsutsikt (låångt borta) och "lägenhet" är helt kanoners. Trivs som fisken i vattnet!

Nu blir de väl en film och sova, samt ladda inför morgondagens jobb. Fredag och allt. Efter en lugn helg förra helgen blir det fest på Lördag. Dags att ut o slarva lite igen, aldrig fel. Och skoj, Ja det har vi alltid. 



Hakuna Matata
One Love
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar