lördag 3 mars 2012

Gym & Coffee

Sitter på balkongen och njuter av morgonen. Har just vart en sväng på gymmet, faktiskt. Kändes sjukt bra må jag säga. Det är ju inte direkt så att vi är dom nyttigaste i hela världen.
 Igårkväll tryckte jag i mig en hel chipspåse, med dipp. Själv. Samt en Lindt chokladkaka. NOMNOM. Samtidigt som vi bölade ikapp till den underbara filmen "Freedom Writers". Tur att vi hade näsdukar för hela golvet var typ fullt av dem senare när filmen var slut. Rödgråtna som vi var bestämde vi oss för att skippa nästa film och spara den till ett annat tillfälle när vi känner för att gråta en skvätt. 

Somsagt, sitter på balkongen och har just ätit min standard måltid för denna resan: scrambled eggs med lite lök, "skrattande-kossa-ost", samt lite tomat och gurka. Det är mumsigt och dessutom nyttigt. Nu ska jag slurpa i mig kaffet och sedan dra mig upp till poolen tills Nora har sovit klart, då får vi se vad dagen kan ha att erbjuda. 

Haha, jag drömde om Bob Marley i natt, jag tror att den där boken har stigit mig åt huvudet. Så kan det vara. Näe, om man skulle ta och ta tag i sitt liv? Näää, vänta, det behöver jag inte göra än på en vecka ;) SWEET! 

Idag ska vi nog även försöka boka en ökentripp. Man kan ju inte vara här utan att besöka öknen. Det är typ mitt mål. Öken och solbränna. Jag vet, jag är konstig, men jag bjuder på det. Världens högsta byggnad? PHAAA, jag är ju fan höjdrädd. Blir ju rädd bara av att kolla på dem, svindel och pirr i hela magen. Näe, där drar jag en KLAR och TYDLIG gräns. Världens högsta byggnad i all ära, men ingenting går upp emot naturen och dess underverk. Öken it is. 

Tack och hej, det var allt för mig den här gången. 





Hakuna Matata
ONE LOVE ppl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar