onsdag 12 september 2012

Mmmmm

....Som i Marabou, Music, Mjukisbyxor. Tre av de viktigaste sakerna i mitt liv. "Sitter hon nu där och tycker synd om sig själv igen?" Svar: Nej, det gör jag inte. "Hon vill bara ha uppmärksamhet" Svar: Nej. "Hon vill bara att alla ska tycka synd om henne" Svar: Tar seriöst hellre livet av mig än bara tanken på att folk tycker synd om mig. Dra mig baklänges, det måste vara det värsta jag vet. Jag är mest frustrerad över att allting jag petar på verkar typ... försvinna. 

Idag har jag och Nora promenerat en låååångpromenad och pratat konstant, livets svåra gåtor ni vet. Men det är alltid väldigt givande, efter en lång och hälsosam promenad konstaterade vi att det är dags att fixa våran egen Marabou black-choklad. (Once you go black, you never go back) Från ingenstans. Sagt och gjort, Haribo lakrits-nappar skulle hackas sönder och blandas ner i en smält Marabou, för att sedan slängas in i frysen. Måste säga att det blev förvånansvärt bra. Lite segt bara. Nästa gång blir det turkisk peppar som ska hackas ner. 

Choklad är det bästa jag vet, i hela vida världen. Jag äter och jag äter, utan stopp. Seriöst vet jag inte om jag någon gång skulle kunna sluta om jag fick chansen att äta så mycket jag ville. Vet inte om jag vågar testa. Eller rättare sagt har råd att testa. Haha. 

Jaha, så var det med det.

Fyfan vilka goda scones jag gjorde häromdagen. Ni skulle bara veta. Ibland är jag bättre än jag tror. Ibland. 

Pluggar vin. 

Ibland har jag tråkigt, då brukar jag ta fram min kamera. Här en sliten tjej i myskläder, bänkad framför Tvn, som sannolikt visar typ....Nyheterna. Goin' bananas in mah pyamas! 
Flummflummflumm, trött tjej. Frustrerad tjej. Ganska positiv tjej. Ler oftast, även om ögonen kanske inte ler lika mycket. På tal om ögon- en tjej, vars ögon är lite för blåa. En tjej som tänker alldeles för mycket. Drömmer alldeles för mycket. Spekulerar alldeles för mycket. En tjej som försöker leva för dagen, ta vara på varje nu. Fast på ett väldigt konstigt sätt. 
Från och med är det slut med det.

"Once the cards are dealt, I'M NOT A NICE GUY"
Den som sätter detta citatet för en stor puss!


Njut av denna galet sköna låten av General Knas.


HAKUNA MATATA
ONE LOVE ppl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar