torsdag 21 april 2011

Highlights & Haircut

Jaha, jag avsultade gårdagen efter ett x antal timmars plugg med att ta en långpromenad med Nora. Vi vandrade väl i en dryg timme. Mycket härligt. Här är ju nästan ljust fram till 10 på kvällen nu. Helt underbart! 
Jag kom hem och somnade ganska så direkt efter det och vaknade utan problem när klockan ringde i morse och kände mig faktiskt utvilad. Fick förresten pratat med Melissa med, skönt att höra att hon mår bra efter all skit som pågår där borta! Saknar henne massor, BÄST för henne att hon tar sig till Sverige i sommar! 

Gick upp och åt frulle, sen var det bara att dra ut i stallet o fixa "Nisse" inför en dressyrlektion nere på banan. Sagt och gjort. Och gudarna ska fanimig veta att jag kommer nog ej kunna gå väldigt väl i morgon. Haha, känns att man inte är van vid att rida lektion. Men det gick jättebra och var kanonkul. Efter ridningen var det bara att slänga sig i duschen, flyga upp till Ullared för att ta ut pengar o sen till frisören. Nu är jag färdigslingad och klippt, ytterst lite toppning och rejält med slingor, så håret känns väldigt fräscht nu. Härligt!
Nu ska det pluggas och sedan blire promenad! 









Nu blire käk, pappa har gjort världens godaste thai-kycklinggryta!

One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar