torsdag 3 maj 2012

I'll have the Pizza Marijuana

... oh no I don't think so...

Haha jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när någon som var helt inne i menyn kom fram och skulle beställa pizza. Jag vill ha den dära Marijuana pizzan. 
- Ehhh... (FNISSFNISS) Marinara? 
- Oj (skäms som bara den) Ja, det menar jag ju såklart...

Har fått massor med komplimanger idag. 
En random snubbe på hotellet stod och frågade massa om ute-terassen och helt plötsligt: "Herregud vilka fina ögon du har, helt otroligt"
En sådan sak kan göra daen så himla mycket bättre. Lika mycket som en kommentar som " Du borde plugga", kan förstöra det glada humöret igen. Jag måste fan ingenting. Jag vill fan inte plugga, till vilken nytta? Plugga bara för att plugga som så många andra? Näää, sorry dude, thats not me. 

Smidandet av planer är igång igen och med det sagt, så kan vi väl alla dra slutsatsen att man aldrig vet vad som kan hända. Ibland känner jag bara för att packa min väska och dra. Australien typ, ett år, jobba där och liksom så. Problemet är att det löser inga problem, det bara skjuter fram problemen, det kommer ju att vara samma sak igen, när jag kommer tillbaka. Jag vill åka tillbaka till Costa Rica med. Jag vill surfa, chilla, höra suset av palmträd och ljudet av vågorna.. 
Dream on. 

Nu är jag fett trött, började jobba kl 06-10, sedan vidare till Vapiano för att jobba till 15, sedan lunch på Kajen, sedan "fönster-shopping" med Nora, för att sedan ta the tunnelbanana till Farsta och världens bästa Dans Fuego-pass. Nu ska jag strax däcka framför Vänner.

Förresten tror jag att jag har gått och blivit allergisk. Jag har de senaste veckorna varit sjukt tung i huvudet, haft rinnande näsa och idag har även ett av mina ögon flippat och runnit hela dagen. Vet i fasiken, men de säger att det är väldigt mycket pollen i luften nu. Har aldrig haft problem med det innan, men det kanske har bestämt sig för att det var dags att känna på det med.  



One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar