onsdag 30 maj 2012

A little bit of everything.

En av mina favoritlåtar, just nu. 


Tänkvärd text.

Vad händer? Nä, jag har just konstaterat, som i alla andra blogginlägg, att min ekonomi är sämre än någonsin, vet inte riktigt hur det ska gå. 97 kronor, fram till 25 juni...? Det kan bli tight alltså... 

Men förhoppningsvis kommer väl skatten tillbaka nästa vecka har jag hört?! WOHOOOOP!
Men jag vet inte om jag deklarerat rätt... Förvånar mig INTE om jag har missat något litet och inte får tillbaka någon skatt alls. HAHA. Det hade varit så mycket jag. Men vet ni vad, JAG SKRATTAR IDAG, kanske gråter jag sen, jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen. 

Sådärja. Nu hade jag beklagat mig tillräckligt för dethär inlägget. 

Som vanligt händer det inte så värst mycket, jag jobbar och tränar. Sprungit har jag inte hunnit med sen sist, men massa dans, promenad och gym har det blivit. I tisdags skulle det varit Fuego, men det var ändrat till STREET, fyfääään vad roligt. Att jag ska börja på street-dance kurs i höst. Kosta vadfasen det vill. Jag ska det. Det är något som jag har velat göra såååååå länge. Och nu finns chansen. Ta den? ATT JAG SKA TA DEN! Woopwoop! Streetdance yaaaaoo! 

Just det, jag var ju på vinprovning häromdagen. Jag har just fattat uttrycket "att ta ett glas vin för att det är gott". Testade 2 olika skumpa, 3 olika rosé, 4 olika vita och 5 olika röda. Det var faktiskt intressant och mycket trevligt! 

Sedan hade jag besök av Emelie häromdagen. Vi fick äran att kolla på när Falkenbergs FF spelade lika emot Hammarby på Söderstadion. Det var nog jag och Emelie och laget som var Falkenbergare. Jag kan ärligt säga att jag kunde inte bry mig mindre om fotboll, men det är såååååå kul när 7000pers sitter och skriker " ååååååååååååh SOPA BONNJÄVEL osv när målisen sparkar ut bollen. För att inte tala om när FF gjorde mål, 2 gånger. Det blev helt plötsligt väldigt tyst bland våra Sthlm vänner. Tur att de inte vann, FF alltså, då tror jag att vi hade åkt på stryk. HE-HE-HE-HEhehehehe! 



Efter matchen blev det några glas på Hellströms (Söderhof, HEHE)
Mycket lyckad kväll med massor av skratt!

Här har vi lite parkhäng med sköna människor. Mathilda, Emilia, Alex.

Västerbron, vy mot Långholmen och Södermalm.

Stek en el parque. 

Vy från Söder Mälarstrand emot Norra Mälarstrand by night. 

Sweet life. 

Nu ska jag sova några timmar, imorgon blir det en heldag. 06.30-17.00. 
hejhopp, kör vi gubbar!

ONE LOVE 
HAKUNA MATATA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar