söndag 20 maj 2012

Judgement my ASS

Alltså, jag blir så jävla förbannad. 

Ta aldrig tag i mitt halsband, som är ett peacemärke, och sedan säg något i stil med "varför har du det? det passar inte dig". Särskilt om du inte kan ge en bra förklaring till varför jag inte skulle passa i det. 
Mitt svar är, "Vem fan är du att döma mig, du känner inte mig! Ser jag inte ut som en hippie? Du tittar på mig och ser en bortskämd Stureplansbrud som lever på farsans pengar, dricker champagne tills jag spyr och kör en Hummer."

- Ja, lite så är det. Det var väl därför jag inte tyckte det passade dig. 

MHM, vad var det jag sa, DU KÄNNER INTE MIG. 
Jag har fan en dread i håret, for crying out loud. Peacemärket är något jag står för. Och allt vad det innebär. Det är jag. 

Det värst med denna staden, don't get me wrong, jag älskar staden, men det värsta är att folk kollar och folk dömer. Det stör mig. Som fan och det är i och för sig samma sak i Falkenberg. Överlag, varför kan folk inte bara sluta DÖMA. Kan få ont i huvudet av mindre. 

Så, nu var det ute. Jag förövrigt ute en sväng igår efter jobbet. Lite After work typ, mycket trevligt som alltid! Har mycket trevliga kollegor. Hängde en sväng med Alex innan dess också, mycket trevligt. 

Typisk BECKfilm miljö.

Annars, vad händer... Inte mycket, jobbar, tränar, lever livet så gott det går med min ekonomi, som är KAOS för den delen, men det är tur att lönen kommer snart. Stockholm är SWEETADEAL på sommaren, känner det redan nu, uteserveringar till höger och vänster, underbara parker och så vidare. Känns bra, riktigt bra och även om det känns konstigt att inte kunna dra till stranden när som helst, tror jag att det kommer bli en AWESOME sommar. 

Har fixat biljett hem nu med, kommer hem den 1 juni och stannar till 10 juni, det kommer bli så bra. Håll alla era tummar för strandväder, för jag ska fan njuta till 110%.



Nu ska jag promenera till jöbbet. 

ONE LOVE
HAKUNA MATATA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar