fredag 23 april 2010

Florida+Costa Rica = Sant

Nu har jakten börjat. På billiga biljetter. Har just snackat me Kilroy och hittade en biljett för 9500. Till Miami den 27e sept och vidare till San Jose den 7e okt. Och HERREGUD vad jag vill åka igen. Visst.. Sverige är ett fint land o jag älskar mina vänner och min familj. Bara det att jag känner mig inte hemma här. Jag känner mig hemma där! Det är underbart! Jag saknar min rasta-man. Får väl se om han är kvar eller inte när jag kommer dit.. Det vet man aldrig. Men jag hoppas på det. Saknar honom faktiskt!

Puss på dig!

Och så saknar jag alla galna kvällar med Michele o Corona i massor!
Detta är livet på en pinne. Eller mer: Livet på Costa Rica. Livet: Pura Vida.
Hakuna Matata.

Jag o Michele + Las Gemelas = Sant!

 Det bästa av alla de bästa ställena! 
JAG SAKNAR DETTA!

Idag har dock varit en bra dag. Gick upp i tid.. Vilket var sjukt jobbigt. Haha.. Fortfarande lite jetleggad!
Iallafall jag gick upp och käkade frulle. MÖRKT BRÖD ärlikamed yummii och riktig ost och framförallt: RIKTIG MJÖLK! Gott! Därefter drog jag in till stan o snackade med chefen. Månadsanställning vilket betyder månadslön. JATACK! Skönt att veta att man har fjäsk för chefen på posten! Yeeey! 
Sedan vandrade jag till Emelie! Wiie så skoj att träffa henne.. har inte setts på 7mån! Sedan tog vi en långpromenad ner till stranden o runt lite! Mycket skönt även om det var svinigt kallt! BURRR!
Därefter blidde de lite shopping i stan. Stora Falkenberg var sig likt. Skit-stad. Haha. Sorry.. Men det är sant! 
Fick köpt ett linne o en klänning o ett par hörlurar! Det blev lunch på torggrillen i form av 50/50 med smal grillad. Gott var det! Sedan tog jag bussen hem och är nu helt slut!

Slapp fredag idag. Imon blire inflyttningspartajj hos Majsan! Weheey!

PURA VIDAAAA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar