söndag 25 april 2010

Vad gör jag här?

Jahoopp. Då har denna helgen gått. Imorgon börjar jag jobba igen. Tillbaks till det gamla vanliga livet igen. Fyfan vad jag bara vill tillbaka igen. Det är helt galet. Jag ska försöka vara så positiv som möjligt. Men ärligt talat. Igår var det premiär ute i Fbg.. Tyckte faktiskt att det skulle bli riktigt skoj. För/inflyttnings-fest hos Majsan vilket var jättetrevligt och var riktigt taggad på att dra ut. Men seriöst. EXAKT samma sak som för 7mån sen. Jag blir så trött. Jag pallar inte detta... Blir en visit här i sommar.. Sensåååå tillbaka hem

Så jäkla skoj ändå.. Folk har iallafall börjat se att jag är förändrad. Nora sa till mig första dagen jag var hemma att jag var annorlunda och efter det sa Lovisa det också. Sen igår när Malin skulle köra oss till stan.. Sprang jag runt och lyssnade på min reggae-musik och Malin bara stod och gapade. - Jossan!! Vad har hänt? Du har aldrig vart såhär "laid-back" innan. Och det är nog väldigt sant. Träffade Nettan ute igår och blev väldigt glad när hon överöste mig med ngt i stil med: - Jossan. Jag beundrar dig så sjukt mycket. Du är så modig och du gör helt rätt. Fasen vad jag är avundsjuk på dig. Du gör helt rätt.
Jag blev helt glad när jag hörde det!

Jag hör inte hemma här. Helt sant faktiskt.
Jag trivs inte alls så bra här som där. Som läget är nu vill jag bara tillbaka. 
Men ska iallafall njuta gärnet av sommaren och med mina bästa! 



Johanna . Christine . Jag



PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar