torsdag 22 april 2010

Kan inte fatta..

Nu sitter jag åp mitt rum och drömmer mig tillbaka.. Kan inte fatta att jag är hemma..
Jag ligger här och huttrar som en liten gris. Fett kallt. När jag kom till Köpenhamn SNÖAR det. Fattar ni? DET SNÖADE! Jag fick panik och ville bara hoppa på planet igen..

Men här sitter jag iallafall.. Ska ringa Kilroy lite senare och se va de kan hitta för priser på nästa resa! Blir Florida-Costa Rica. Hoho. Typ sept-okt. Som förra året.

Men jag ska inte klaga mer nu! Jag är alltid lycklig..! Jag har haft de bästa 7månaderna EVER. Och är evigt tacksam. Människorna jag har träffat är människor som kommer att finnas nära mitt hjärta föralltid. Snart träffar jag dem igen. Kan knappt vänta. Men nu: Fokus på en hel sommar med bara JOBB & partay med mina bästa!

Lyssna på texten. Den är vettig
Bob Marley - Positive Vibration

PURA VIDA

1 kommentar:

  1. Snygg design! Roligt att du har den typiska hårsnodden runt fingrarna, kommer du ihåg när vi fotade en gång och på alla bilder hade du den just så :D det var tider det ;) Vi får ta en fika en dag nu när du är hemma! PUSS

    SvaraRadera