onsdag 2 november 2011

Vapiano

Yeah baby!
Fan vad jag har sovit inatt. Somnade innan 10 igår och vaknade när klockan ringde klockan 8. Herrejisses! Haha, inte illa! Var längesen jag var så utvilad! 

Jaha, två dagar på det nya jobbet har gått och trivs fortfarande super, känns bra att de säger att jag är duktig. Får hoppas att de säger det och menar det också! Har hört talas om personalfest på Söndag, hade varit ett utmärkt tillfälle att lära känna sina nya "kollegor". 

Idag ska jag börja klockan 17, vilket betyder en hel dag att ladda upp inför ett nattpass. Vad jag inte tänkte på när jag sa att jag kunde börja tidigt på hotellet imorgon, var att jag jobbar sent idag, men ÄSCH, kommer att börja klockan 06 imorgon, men att jobba till absolut senast 14 och sedan inte börja försen klockan 17 dagen efter, so it's all good!

Nu ska jag in till stan och luncha med Alex, strosa runt lite! Vi får se vart det blir, jag återkommer! 
Skriver imon igen efter jobbet på hotellet!


One Love ppl
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar