tisdag 22 november 2011

X-mas is gettin' closer!

Jahopp, idag är jag ledig. Har spenderat hela dagen med att prata i telefon och med att lyssna på julmusik. Fett underbart! Jag längtar så himla mycket till jul, ska bli otroligt mysigt att komma hem och faktiskt spendera hela julhelgen med familjen. Första gången på två år. Förra julen var verkligen ingen succé. Har nog aldrig känt mig så ensam som då, samma med nyår. Det kan bara bli bättre! 
Att befinna sig i paradiset betyder inte att man har det underbart, även om det låter konstigt. Menmen, det var då, längesen, ett år sedan. Passerat, men inte glömt. 

Jahopp, dagarna flyger iväg och tiden likaså. Jag trivs fortfarande superbra, jobbar mycket, men det är roligt. Tränar, hänger med sköna människor, ja, allting är på topp så att säga. Stockholm är en otroligt liten stad, även fast den är stor, om ni förstår. 

Sjukt skönt att bara chilla en hel dag. Inte gjort något alls idag, ska dra mig bortåt Friskis snart och köra ett gympass, samt dans Fuego med Nora. Därefter ska jag dricka en kopp kaffe med en annan kompis. Ska bli trevligt. Imorgon smäller det, vill jag lova. J-BOOG ska spela och det ska bli GRYMT! 

Lyssna och njut! 



One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar