tisdag 1 november 2011

It's time

Nu har jag äntligen landat och ska försöka ta tag i detta bloggande igen! 

Jaha, spontan som jag är, heter min adress numera Danderyd. Jag bor hos min kusin Helmer och hans flickvän Elisabeth, hur snällt är inte det!? 

Igår var första dagen på nya jobbet och jag vet att jag kommer trivas kanon-bra, det kändes bra redan första dagen och även om det i början kändes omöjligt att lära sig, som det gör på alla nya jobb i början, så kunde jag i slutet göra hälften av sakerna, utan problem! Jag gör alltså sallader och förrätter. Jätteroligt och gänget man jobbar med, verkar vara väldigt goa och roliga, samt i min ålder. 

Efter jobbet, tog jag tunnelbanan direkt till Nybrogatan och Mornington hotel. Där träffade jag frukostansvarig och pratade med henne en stund. Jag börjar där på torsdag. Tjopptjopp! Två jobb! 

Detta känns så jäkla bra och det är jätteskoj! Helt nytt och faktiskt, man känner inte när man vaknar att "fan jag ska jobba" utan mer förväntansfull och pigg! SÅ ska det vara! Okey, jag vet, jag har jobbat en dag, men vadfan, det är utan tvekan en BRA början! 


Jag ska uppdatera oftare, lovar.

Följ mig på twitter, JossanFBG

One Love ppl
HAKUNA MATATA!

1 kommentar:

  1. ååh, vapiano! älskar det stället. lycka till med allt :)

    SvaraRadera