lördag 5 november 2011

Weekend

Då var det lördag och jag har bott i Stockholm en vecka! 
Helt underbart, allting känns kanoners! Jobbet är bara för bra, hade stängning igår klockan 24.00, men det var inte ens jobbigt att jobba en fredag kväll. Trivs super-bra! Maten är bara sjukt god och det är ju bara bäst att få mat varje gång man jobbar! 

Igår lunchade jag med Calle, vilket var himla skoj, har inte träffat honom på cirka 100år. (Lätt överdrift, men iallafall 3-4 år). Vi vandrade runt i stan och hade det trevligt! Sedan var det dags för jobbet. Massor av folk, men det gick väldigt bra! Känner mig mer och mer säker!   Dessutom har jag fått en del beröm också, känns jättebra! 

På söndag är det personalfest och ett ypperligt tillfälle att lära känna mina nya kollegor. Ska bli jätteskoj! Idag ska jag följa med Elisabeth till stallet, sedan blir det ett Friskis-pass med Nora, för att sedan sparka klackarna i taket. Woopidoop!

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar