lördag 22 oktober 2011

On week left in Falkenberg!

Ja, herregud. 

Jag flyttar om en vecka.

Jag har inte riktigt kunna fatta det ännu, haft väldigt mycket det senaste, därför har jag inte skrivit något. Har blivit ett och annat inlägg på fb och twitter. Men såhär ligger det till, jag ska flytta till Stockholm. jag har fått jobb, på en restaurang i Gamla Stan. Vapiano. Jag gick in där när jag var uppe och hälsade på Nora och det gick uppenbarligen vägen! 

Btw hade vi en galet bra helg där uppe. Galen fest på fredagen, lite shopping. Hann luncha med Alex ett par gånger, fixa mig en iphone, höst/vinterjacka. Ja, det var en kanonhelg och kan inte fatta att jag faktiskt åker nu. 

JAG, har gjort detta helt själv! JAG gick in på en restaurang och frågade om jobb, JAG pratade med dem och fick dem att inse att jag verkligen ville, och skulle passa för jobbet. JAG sa upp mig från posten, JAG har världens bästa kusin som jag får bo hos tills vidare. 

Det känns så jävla bra, ni anar inte! 
Äntligen!

FAN vad underbart!

Det är dock tråkigt att lämna alla vännerna, men jag finns ju faktiskt bara några timmar bort med tåg! Inte Australien, det hade vart lite jobbigare! Och dessutom betyder det inte att jag gillar er mindre, ni är guld, varenda än och betyder galet mycket! Massa kärlek till mina underbara vänner, ni vet vilka ni är och ta åt er! 

Nu ska jag upp till Gekås och jobba, 11-20. Härligt! 

Ingenting kan få mig på dåligt humör nu! 

ONE LOVE
Hakuna Matata


1 kommentar: