torsdag 5 januari 2012

It's time.

Nytt år, nya möjligheter.

Jag tycker personligen att jag har fått ut mesta möjliga utav år 2011.

Costa Rica, Panama, Jamaica, Florida.
Gotland med tjejerna, Uppsala Reggaefestival.
Fått en helt underbar systerson; Aaron! Flyttat till Stockholm. 
För att nämna några saker som sannerligen har gjort 2011, till ett av de bästa åren och jag är djupt tacksam för alla underbara stunder!

Nu är det nya äventyr som gäller, i en ny stad. Ja, alltså fortfarande Stockholm då. Hur mycket det än må såra nära och kära, så har jag inga som helst planer på att flytta tillbaka till Falkenberg. Jag trivs så otroligt bra här. Det passar mig bra som fasiken att bo här. Jobbet på Vapiano är guld och för att inte tala om alla underbara människor som finns omkring en varje dag, på jobbet. Hotell-jobbet på Mornington är också guld, trivs super bra! Det är två helt olika jobb, som jag verkligen trivs till 110% på helt olika sätt.

Nyår iår, var det bästa nyåret jag haft på länge, på grund av diverse anledningar föregående år. Vid Slussen var det så grymt mycket folk, det var -9 grader, musik, fantastiskt mycket fyrverkerier. Ja, det var en härlig känsla och med glädje välkomnade vi det nya året. 

När jag tittar tillbaka på 2011, så har det hänt väldigt mycket och det är både med en klump i magen av obehag, men också med mycket, mycket glädje och härliga minnen.



Nu ska jag ut och ta en lång promenad, med min musik. Är ledig idag och det ska det njutas av. några minusgrader och sol. Underbart! 

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar