onsdag 11 november 2009

Hakuna Matata

Ja, vad ska man saga. Haha, idag snackade jag med en av Dennis kompisar, tjejkompisar. Hon kanner honom val och ar typ 30plus. Hon sa att jag verkligen har valt helt fel kille. Han ar en bra kille, som kompis, men han kan inte ha en tjej langre an 2 manader. Alla killar har ar players, men Dennis ar varst. Haha. Va hander liksom. Men vafan, nu ska han far se va han missar. MOHAHA! Skojja! Men ska bli en intressant tid nu.

Idag har vi forovrigt ev. fixat kontakter till cheferna pa republic och lamnat in pa en annan bar med, sa detta ska nog ga finfint! =) Ge mig ett hus, nu typ! Idag har vi mest spenderat tiden pa stranden, som alla andra dagar, typ. Haha. Livet leker till 110% och alskar fortfarande stallet. Inte mkt mer att rapportera!

Idag pa bussen hem, fick vi ett skrattanfall o ett gang fantasi-situationer nar vi hittat hunken, som vi kallar han. Han ar snappet snyggare an Dennis, men alldeles for medveten om det. Men bussen var full och vi var de enda som hordes fnissa garnet, JISSES, vad skoj vi hade. Och resten hade nog lika kul at oss, nite for att de lar ha forstatt ett ord, men anda! =)

PURA VIDAAAAAAAA!

1 kommentar:

  1. guuud va härligt du verkar ha det. alla killar är players det är bara att gilla läget typ xD haha! solar lite åt mig med hoppas jag du gör;)
    saknar dig snygging:) puss

    SvaraRadera