onsdag 25 november 2009

Update

Jaa, nu har det nastan gatt en vecka sen sist igen. Vi har fullt upp om dagarna. Sjukt mkt att gora.
Eller nej, vanta nu, hur va det. Juste, inte riktigt saaa, men pa nat vanster gar dagarna sjukt fort och vi gor helt arligt inte nat vettigt alls.
Vi chillar pa stranden mest. Spanar efter vara killar. Kepsen har inte uppenbarat sig pa hur lange som helst. (8dagar) och vi borjar tro att han gatt upp i rok. Efter en jattemysig vecka forra veckan me Dennis ha han bestamt sig for att ignorera mig igen. Skratta eller grata? Skratta. Han ar patetisk, men av nagon jakla anledning sa dras jag till honom anda. Javlas han med mig sa javlas jag med han, playar han mig, ska han fan fa kanna pa de med. Och snart ar det ju januari, mohahahah! =))

Naval, strand, sol, surfing y partajj. Ja, det ar liivet har det. N undrar sakert hur vi kan tycka det ar kul att ga ut sa mkt? Men de ar faktiskt sjukt skoj. Alla manniskor, turister, nytt folk varje gang, aven om det ar en sa liten stad. ALSKAR DETTA PLACE!

Forovrigt har jag forsokt att ta tag lite i min halsa. Haha, eller aaah, motionerandet. Har borjat med mina promenader igen, fast efter frukost. 45min efter frukost varje dag. Bra rutin nu. Simmar en hel del nar vi ar vid stranden med. Sjukt gott ar det. Ska ju forsoka surfa massa med, men vagarna suger for tillfallet. Har ju lyx att "hyra" brada gratis nar jag vill.


Vi har ju iallafall lagt latsidan till och bestamt oss for att stanna har tills vi drar till DC, vilket ar om en och en halv vecka. SO EXCITED. JAG SAKNAR MIN SYSTER!
:( <3 MASSA!
Dessutom ar det otroligt ekonomiskt med! =) Och faktiskt, detta ar ingen upplevelse semester, bara en njuta av livet semester, salange jag trivs bra har, stannar jag! Thats for sure.

PURA VIDAAAAAAA!!!

1 kommentar:

  1. Här kommer en kommentar!! :p hehe snart då jävlar jossan, då ska vi busa regält!! ;) ´pusspuss!

    SvaraRadera