onsdag 18 november 2009

Kottsar!

Jaha, da har man skaffat sig ett rejalt kott-sar pa benet. Fick kanna pa fenan under surfingbradan idag, AJJ. Dock inte sa illa. Fick typ alla blickar pa mig nar jag o Paolo kom upp ur vattnet o blodet forsade. Haha, men jag lever och de gor inte ont, ser bara ackligt ut!
Jag o Karro har hittat en ny schnygging nu! Han kallar vi for vita kepsen. Om ni undrar varfor vi har smeknamn pa alla ar for att de inte ska veta att vi pratar om dem. Men fett snygg var han faktiskt! Sa nu har vi massa smeknamn.
Sa dagen har gatt ut pa att inte forbloda, umgas me underbara manniskor fast att vadret inte var kanoners!

Just nu ar jag sa genomlycklig for att min syster sitter o pratar med Cosi pa skype har bredvid och de ar sa underbart att se hur underbart lyckliga dom ar! De bara smilar hela tiden. Hade typ kunnat grata av lycka for deras skull! =))

Va hander annars da, livet leker fortfarande!
Vi stormtrivs och struntar nog i Karibiska sidan anda, ekonomiskt satt battre, vi slipper typ 12h bussresa! Men vi stormtrivs har och jag ska ta en dag o ge mig ut pa jobb/lagenhets jakt. ALKSRA LIVET OCH DETTA PLACE!


Just nu, ar datan CP, sa far inte upp nagra bilder :(
Ska testa igen senare!

PURA VIDA AMIGOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar