tisdag 10 november 2009

SI NO

Bra odds?
Alltsa, vilka ar oddsen, pa att jag aker hit o traffar en kille, som jag verkligen tycker om? (Mycket sma) Vilka ar sedan oddsen pa att han har en "tjej" fran Holland som kommer o ska bo hos han i januari? (Annu mindre). VILKA BRA ODDS, Jossan. Bra drag, NO MAS ÑEÑE para me. Men men, vi ar kompisar o sa, men det ar ratt trist.


NO mas.

Jaha, sa va hander annars.
JO; VET NI VAD?? JOSSAN GOT A JOB. Eller antagligen iallafall. Traffade en agare till en nattklubb forra lordagen. Vi snacka lite, sen sa han nagot i stil med, Jaa, du kanner en av mina anstallda, Dennis? Jag: Jaa, de gor jag.. vadaa, eller vart ar du chef, typ.. Sa sa han Daiquiry, pa stranden (en nattklubb/bar/resturang). Da sager jag halvt pa skoj typ, men da kanske du kan fixa jobb at mig? ;)
Javisst, vad vill du gora? Waitress? You´re hired, Bartender? You´re hired. Och sa skaka vi hand o sa va jag inne dar med mitt CV i veckan. Han skulle hora av sig inom 2veckor. ME GUSTA! Ska kolla nagra andra stallen med! WOHO! I´m so excited!

Haromdagen var vi o gick i nationalparken. Vackrare strand an dar, SVART att hitta.! Underbart vackert. Fick ett bra kort pa Sid (sengangaren) o massa annat. Ska ladda bilder imon eller onsd, de stanger har typ snart! Festdebut for Karro i lordags, vara kvallar slutar alltid speciellt, men skoj, de hade vi!

Vadret blir battre o battre, lite regn tal man hara! De ska gudarna veta. VARMT! ME GUSTA!

PURA VIDA!

2 kommentarer:

  1. Jag beklagar sorgen över den heta costa ricanen med den uberheta kroppen! =/ Men jag slår vad om att det finns fler surfkillar till dig=) Dessutom om du ska bli bartender! Satsa på det heller än o servera! =D Föressten..är inte alls avundsjuk! :)

    SvaraRadera
  2. ALLTSÅ, vad är det med snubbarna du träffar i det där jäkla landet?!! I övrigt verkar det ju flyta på fint och det glädjer mig! PUSS OCH KÄRLEK /Nora.

    SvaraRadera