måndag 30 november 2009

Skrammande

Det finns en hel del skrammande fakta om mig just nu!

* Jag har vart borta i snart 9veckor och jag langtar inte hem det allra minsta. Jag bara alskar livet har nu. Jag saknar ingenting hemifran. Det ar skrammande?!

* Jag kommer typ do eftersom jag vagrar inse att surfing ar en farlig sport. haha, de senaste 3 dagarna har jag lyckas fa bradan i huvudet, plus att jag fick bradan rakt pa revbenen med en valdans fart ocksa! Svalt irka 7liter saltvatten, brannt nasan o lapparna 20ggr.


Haha det var tva iallafall, hade massa for ett tag sen men har glomt av. Men iallafall sa ar allt fortfarande asbra! Har surfat 3dagar irad nu och det ar fruktansvart skoj, men svaaart. Anledningen till jag i princip slagit halvt ihjal mig ar att jag inte haft nagon hjalp utan forsokt sjalv. Men de maste jag gora, annars lar jag mig ju aldrig att paddla. Mitt problem ar att jag slutar paddla for tidigt sa att vagen aldrig "tar tag" i mig. IRRITERANDE, men idag, da jaaavlar!

For ovrigt har Dennis gatt in i en fas dar han fullstandigt behandlar mig som luft. Haha, han har ocksa forklarat for mig att jag maste bli kompis med hans "tjej" fran holland, for da blir det lattare for oss att ses sen. Bakom hennes rygg? Han planerar alltsa att vara otrogen mot denna stackars tjej innan hon ens kommit hit? Haha, ett ord, PATETISK. Ska bli gott o komma till DC nu pa torsdag o traffa min syster. Alltid massa bra ord fran henne! =)
En annan konstig sak ar att jag fortfarande dras till honom, hurfan ar det mojligt? Jag ar radd for att jag inte kommer kunna saga nej om han kommer o sager att ha vill ses nar hon ar har. Hjalp mig da for faen. Haha. Jag blir seriost knapp! hur kan en kille av DEN sorten helt o hallet forstora skalle sa? Blir tokig.


PURA VIDAAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar