lördag 4 februari 2012

HardWorkingGirl



Häromdagen när jag och Nora satt här, kom vi in på diverse samtalsämnen. Exempelvis började vi youtuba scener ur Herkules och så vidare. Jag i min tur börjar sedan klaga på dagens barnprogram. De är bara så jävla tråkiga. Alltså, allting är bara animerade fyrkantiga, konstiga filurer och helt knäppa handlingar. Tacka vet jag Timon och Pumba, Kalle Anka, Pluto, Musse Pigg. Vad hände med dem? Jag blev genast väldigt nostalgisk och vi youtuba upp denna kortis:



Det är lördagkväll, du sitter hemma i soffan och väntar på din godispåse, som du bara får på lördagar, du njuter av den framför disneydags och efter det är slut, är det lagom att gå och lägga sig.
Man var så bekymmerslös när man var liten. Allting var så lätt, jag vill vara liten igen.

ÅH, kolla HÄR, min favvis!



Inte för att jag ångrar något i min uppväxt, förutom mitt gymnasieval, men däremot hade jag ju aldrig lärt känna mina underbara tre klasskompisar. Så det finns ju för och nackdelar med allt. Nej, jag ångrar ingenting. Jag har haft en sjuhelsikes bra uppväxt. Världens bästa vänner, världens bästa familj och släkt, vad mer kan man begära liksom?

Nog om det.
Fan vad jag har jobbat denna veckan. Det är därför jag inte hunnit skriva något. Har jobbat mer eller mindre 12h om dagen. Så min kropp börjar bli väldigt mör nu, må jag säga. Jag har denna helgen kvar, jobbar 13-24 idag och 14-23 imorgon. Sedan har jag ledig måndag, slappt schema och sedan ledig fred-sönd och då kommer Emelie och Celine upp! WOHO! Ska bli fett kul!




En ytterst kylig promenad med Nora häromkvällen.

Temperaturen står just nu på -14grader. Solen skiner och det är vitt på marken, vitt mest överallt. Jag gillart! 

ONE LOVE ppl
Hakuna Matata


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar