torsdag 16 februari 2012

The Notebook

Det är pinsamt löjligt, vad man lipar när man kollar på denna fantastiska film.
Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta. Eller som den heter på engelska, The Notebook. Den är ju helt underbar! 

Med lite små-ångest har man snyftat sig igenom denna film och jag hade kunnat se den med en gång igen. Utan problem. 
"If you're a bird, I'm a bird"

Ångest, ja just det. Min ekonomi. DET är ångest. Det känns bra att lön och utgifter går mer eller mindre plus minus noll. Csn kom och bet mig i baken nu också, hejdå 1600:- extra i månaden. Som att jag inte har tillräckligt med utgifter. Nu tycker jag att det är på tiden att jag kommer ikapp. Men jag antar att det är såhär det blir, när man gör spontana saker. Jag borde inte ha ångest, jag kommer ikapp. Snart, nästa månad kanske, eller nästa igen eller.. Ah, ni fattar grejen. In time. 

Yes, nog med ångest för idag. Vad ska man göra för att skippa den då? 

Dagen har jag ägnat till lite städning, lite packning, lite ekonomi, lite film under tiden, snackat med banken o fixat nytt Visa.. Vadfan ska man göra nu. Det är en bra fråga. Dessvärre utan något bra svar. 

  
Glad tjej @ UppsalaReggaeFestival 2010


Glad tjej @ UppsalaReggaeFestival 2011

One Love ppl
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar