torsdag 16 februari 2012

Spoiled little brat

Jag är en bortskämd barnunge. 
Jag har världens flyt när det gäller jobb och lägenheten ska vi inte ens tala om. Det är inte ens flyt, det är såndär galen tur, som man blir hatad för. 

Nu ska jag putta all stress åt sidan, jag mår betydligt bättre idag. Hade en riktigt dålig dag igår, tillråga på allt så skulle febern hitta dit med. Men den har valt att strunta i att besvära mig idag. Konstigt, jag är aldrig sjuk, kom inte ihåg senaste jag var sjuk och hemma ifrån jobbet. I somras, då hade jag inte feber, det var bara en jäkla hosta (hosta+yrsel är ingen bra kombo med cykling och trapp-springande). Innan dess var det en dag i Costa Rica när jag hade feber. Endast en dag, i december 2011. Min kropp mår nog ganska bra ändå.

Men jag behöver ju inte ta det för givet och börja misshandla den. Okej, nu har jag sagt det. Bli icke förvånade om jag ligger i 45 graders feber kommande dagar (PEPPA PEPPA).

Hursomhelst, idag ska jag försöka att inte spendera HELA dagen på soffan, har typ ont i ryggen ifrån gårdagens soffliggande. Måste städa lite i lägenheten, kanske börja små-packa lite för kommande äventyr. Det är alltså Dubai om ska bockas av på kartan denna gång. 16 dagar, sol och bad, BARA semester. Ska läsa bäcker, (JA!) äta glass och bli brun. Samt ska jag o Nora lösa all världens problem och planera kommande äventyr. 
Mamma o Pappa: Lugna, de blir inga nya äventyr försen efter jul. Luuugn, ba lugn! :) 

Förövrigt, vad händer. Hade världens bästa helg typ, Emelie o Celine var här och det var konstant fest hela helgen, galet roligt! Full fart! I fredags kom även Alex o Mathilda hit en sväng och Nora har självklart vart med hela helgen. Sjukt rolig helg! Big up! 






Hur kan man inte ha haft en bra uppväxt i denna miljön? 
Älskar mitt hem, mitt ute i skogen,  "i en röd stuga med vita knutar".
Kunde inte ha haft det bättre! 

Nu ska jag städa lite och planera, strukturera upp mitt liv! HE HE. 

ONE LOVE ppl
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar