onsdag 17 november 2010

Feliz cumple a mi

DÅ var man ett år äldre dårååå! Igen. Tiden går fort och jag har aldrig haft så vackert väder på min födelsedag. De ska gudarna veta! Klarblå himmel och sol. Varmt som attan! Underbart!




Haha visst är vi galet söta! 
Feliz cumple a mi!

Annars så rullar dagarna på rätt så chill. Vädret har blivit mycket bättre och känns som att högsäsongen är på ingång! Snart ska jag dra en sväng till Bocas Del Toro - Panama. På en minisemester och en stämpel i passet. Får se vem/vilka lyckliga som hänger på! Jag ska dit iallafall! Eller jag måste och vill med för den delen! haha. Så blire snart JAMAICA också. Sen kommer Lovisa o Cissi i slutet av Dec och Nora den 6 jan. Johanna kommer snart hit o hälsar på. och GUUUD vad allting är underbart! Älskar livet till 1000. Allting är perfekt!
SAKNAR er mina underbara vänner hemma med! 
SAKNAR också Mamma o Pappa o resten av tjocka släkten!
Massa kramar till er!

HAKUNA MATATA
PURA VIDA!

1 kommentar:

  1. Hoppas du hade en jätte bra födelsedag, kunde inte nå dej pga brutna tel ledningar. Stort grattis i efterskott o massor av kramar. mamma o pappa.

    SvaraRadera