söndag 7 november 2010

Sun is shinin'

ÄNTLIGEN!

Blå himmel idag när jag vaknade! UNDERBART! Ska snart till stranden - måste bara skicka in min tenta! Har haft konstant regn i en vecka - så nu förtjänar man allt en heldag på stranden och en lååååång promenad! Har ju bara suttit på baken o ätit i en vecka! 
Det har ändå vart rätt mysigt för har liksom umgåtts lite mer med folk nu när man inte har så mkt annat att göra (det vill säga steka på playan haha). Igår pluggade jag på förmiddagen och drog sedan ner till restaurangen o chillade me grabbarna. Vilket såklart resulterade i att jag stannade längre än jag borde - därav sitter jag i skriver klart min tenta nu - samma dag som den ska va inne. Men men. Det är lugnt! 
Rasta o Adonay gick med hem till mig och jag lagade mat medan Adonay hjälpte Rasta att fixa sina dreads - och Rasta var Dj som vanligt. Har förövrigt fått all hans DJ musik o har den bääästa reggaen ever. BARA min! HE HE! Såå det blev matlagande och lite senare även kaffe. Myskväll på hög nivå.
Annars sååå händer väl inte mkt alls förutom att jag nu ska lägga benen på ryggen o aktivera min hjärna samt skriva så fingrarna blöder och SEDAN ska jag lägga på ett kol ner till stranden. JAG GILLART! 
Rasta håller på med en mössa till Adonay

 fixar dreadsen
Jag gjorde mat - som faktiskt smakade bra. Fick bra betyg också!

NU har jag skickat in min första TENTA!
Känns galet nervöst och jag hoppas innerligt att jag blir godkänd! 
Jag tycker mig höra en svag röst som viskar på mig.. Jag tror det var stranden..  Bäst att jag skyndar mig - vill ju inte vara den icke trogen alltför många dagar! Tjupp tjupp!

HAKUNA MATATA
PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar