torsdag 4 november 2010

Rain Rain Rain

Jag har aldrig sett så mycket vatten. Det har regnat konstant i typ 3 dagar. Och då snackar jag inte duggregn. Utan stadigt regnfall eller skyfall konstant i 3 dagar. Skojar inte det minsta. Har aldrig sett så mycket regn. 
Igår chillade jag med Amanda o Cosi efter pluggande på förmiddagen. Vi tog en sväng till Palí igen (lågprisbutiken) och nu tror jag att jag har allt jag vill ha i lägenheten. Förutom en spegel till badrummet och ett litet bord och två stolar. (dock inte till badrummet).  HE HE.
Efter det åkte jag ner till restaurangen o hängde där. Det var noll folk så de stängde helt och hållet klockan fyra och Jag Johnny Adonay o Jonathan drog hem till Johnny och chiillade. Efter en stund kom också Jason o Judah(Rasta) och vi kollade på karatekid. Den med Jayden Smith. Måste säga att jag hatar det faktum att de gärna och ofta dubbar filmerna här. SÅ en dubbad film på spanska med spansk subtitle och en del meningar på kinesiska medföljde endel förståelse svårigheter för mig - men jag hängde med ganska bra ändå. STOLT! HE HE. Senare fram mot kvällen drog jag mig hemåt efter en promenad i regn me Jason o Rasta. 
Idag har jag jobbat. Haha eller iallafall hållit stolen ytterst i baren varm. Har haft 3 bord på hela dagen - lagom segt. MEN vi hade turen att få en sjukt bra tippare. Haha han tippade 30 dollar dvs typ 200 kronor. Sa dagen gav lite resultat (för att vara här nere) iallafall. Kom hem för en stundsen och insåg att jag måste sätta igång med min tenta! yaayy!

Regnar liiiiiiiiite.

Jason - Adonay - Jonathan

Rasta & Jason

Johnny o Jag (vettefasen vad jag gör..??)

NU måste jag skriva på min tenta!
Men jag dör på all underbar och ny musik jag får tillgång att lyssna på! 


HAKUNA MATATA
PURA VIDA

1 kommentar:

  1. Bra du skriver Rasta så man förstår :D Efter regn kommer solsken ! <3

    SvaraRadera