söndag 24 juli 2011

After Beach @ Tylösand, Leffes, Solgården

Fan va nice det blev med After Beach igår. Tylösand är otroligt vackert och vi hade faktiskt tur med vädret, trot eller ej. Riktigt nice blev det med några Corona och chill på stranden med Petra, hennes pojkvän och kompisar. Mycket trevligt! Bandet "DuoJag" spelade och solgården var helt propp-full med människor. Vet verkligen inte VARFÖR man inte är där oftare! Galet bra! 

Tyvärr, måste jag säga, fick jag inte syn på våra australiensiska vänner! 





Efter beachen, drog vi hem till Fidde (efter en LÅNG och knagglig cykelfärd) och käkade thai-mat, förfestade lite, innan vi drog oss till Petra, där det var dags att fräscha till sig lite, innan utgång. Blev en hyfsat kort utgång, var så galet trött. Jag träffade på Line och hennes kompisar, så hängde på dem till Morfars och chillade lite där. Sedan var det dags att dra hem! 
Idag har jag bara legat på soffan hos Petra, HELA dagen. Tills jag tog tag i mitt liv och körde hem, stannade till på ICA och fick med mig en sallad, melon och en chokladbit hem. Det gillades väldigt mycket! Efter en sväng till Donken (inte för min skull dock) med Linda och Jonas, var det dags för Disney-stund a la Jossan och Linda, idag stod Skönheten och Odjuret på schemat. MYS!

Strax kommer Anso, då blire film igen, anar jag.

Chow Chow
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar