söndag 31 juli 2011

Confused as EFF

Varför ska det vara så svårt att ta ett beslut?
Jag blir tokig. Säg till mig NU vad jag ska göra!

Australien - 1år, jobba?
Falkenberg - obestämd framtid, ev jobba?
Göteborg - Ehh... ev jobba?

VADFAN ska jag göra. 
Lätt val, Australien. Men vad är det som hindrar mig? Ingenting. Men varför tvekar jag? För att jag inte VET om jag har jobb, vilket leder till att jag inte VET om jag kommer att ha pengar. VARFÖR kan chefer och diverse övriga människor ge ett klart och TYDLIGT svar?!
Ska det vara såhär svårt att bestämma sig om vad man ska göra? Problemet är att jag vill inte bara låta tiden gå, det känns som att jag slösar på dagarna av att bara gå här och gå, för att man inte vet vad man ska göra? Då kan man lika väl ge sig iväg och uppleva någonting under tiden?
Frågan är när jag har tänkt att chilla lite, plugga, stadga mig och så vidare? Börja ett "liv" som det såfint heter. Jag trodde ju att jag var redo att stanna kvar. Tydligen var jag inte det. Eller? 

Vadfan ska jag göra? 

Jag börjar bli sjukt stressad över vad jag ska göra! Det eller det, det eller det. Kanske rentav DET eller det andra?! Frustrationen är på maxgränsen snart! 


Förövrigt har jag chillat på stranden hela dagen med Fanny och Frida! Mycket trevligt!
Nu blire eventuellt en liten prommis, om jag orkar. Mina ben och resten av min kropp är rättså mör efter gårdagens löprunda. 

Hade vart nice och meditera på Bob Marleys sten. Känns som att han hade kunnat ge mig några råd.
 "Don't worry, about a thing - Cause every little thing, is gunna be alright!"

Lättare sagt än gjort! 

Chow Chow
Hakuna Matata

1 kommentar:

  1. Du kanske helt enkelt inte är "klar" än då :) Förstår att det säkert är jättesvårt att veta vad du vill göra.. Rekommenderar nog Australien, lättare innan du stabiliserar dig och det verkar vara något som lockar mkt :)
    Du kommer nog inte ångra dig vad du än gör :) Kram och hoppas du kommer på något bra! /Caroline

    SvaraRadera