lördag 30 juli 2011

Runin' in the sun

Vaknade idag till strålande sol och var helt utvilad runt 9tiden. FAN, det var LÄNGESEN jag fick sova ut! Helt utvilad och full av energi att förbruka, begav jag mig t på en springtur, neråt båthamnen och Stafsinge Strand, gud vad underbart. Lite go reggae i lurarna och humöret var på topp. 
Nu sitter jag här och har precis käkat lite frulle, njuter av förmiddagen och ska dra mig ner åt Skrea Strand snart. Kaffet ska bara ner och bikinin ska på! 

Får se om mina ben bär mig till Stranden, känns som att jag tappade dem halvvägs på springrundan och är inte säker på att jag fått tillbaka dem ännu. Dock borde lite stretching och vila hjälpa dem att hitta tillbaks till mig inom de närmsta minuterna! 

Tofta Beach, Gotland 2011. Big love! 

Älskar denna låt, kan inte få nog!

Stranden, HEJHEJ! 

Chow Chow
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar