torsdag 21 juli 2011

Im SINGING in the rain....


Yes, jag kan garantera att om någon, (vilket några gjorde) såg mig idag, promenerandes i hällregn, shorts och myströja, samt min mössa, dansandes runt och plaskandes i vattenpölar, måste de har trott att jag inte var riktigt frisk. Har inte en aning om hur den föregående meningsuppbyggnaden stämmer in på det svenska språket, men jag bryr mig inte. Ni fattar poängen och har antagligen redan målat upp en bild i huvudet om hur det ser ut. Jag bara får en sådan där energikick av musik och promenad, vilket väder det än är. Underbart! Dock blev jag inte så mycket klokare på vad jag vill göra. 

Trivs så otroligt bra här, samtidigt som jag vet att Falkenberg kommer inte att flytta på sig en ända millimeter om jag åker iväg ett år. Mina vänner är sanna, riktiga vänner och jag vet att även de kommer att finnas kvar. SÅ, den stora frågan är: Vad har jag att förlora? 
Mitt svar: Ingenting. Eller hur?!

Vi får spinna vidare.
Nu har jag lust lagat morgondagens lunch, fick bli lax, stekt med creme freche och broccoli. Mumsens! I morgon kväll blir det även en tripp till Halmstad, för att spendera helgen med Petra! Mysmysmys! 

Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar