fredag 29 juli 2011

Topmood

Gårdagskvällen spenderade jag med att tryck i mig 200g choklad och att glo ögonen ur mig på Bondi Rescue. Ganska nöjd var jag med min kväll, förutom med chokladen. Dock sitter jag här idag igen, med 200g choklad. MEN idag är det fredag och Jossan ska ta de lugnt. Jag och Linda ska kolla på film och bara chilla. Chilla som ingen någonsin har chillat förr. Det har hänt mycket de senaste veckorna, helt slut är man. Men det har vart värt, så in i!

Idag hoppade ett staket ut framför mig och min cykel. Igen. Eller det var faktiskt en lyktstolpe sist. Idag var det ett staket. Fan, jag vet inte hur jag lyckas. Men på något sätt så kommer det alltid fram saker framför min cykel när jag är ute. (Läs jag cyklar in i saker därför att jag är okoncentrerad). Har helt enkelt för mycket som rör sig i huvudet nu. Bollar ideér mellan mina hjärnhalvor typ. Kommer inte fram till så mycket mer än att jag ska följa mitt hjärta. Det har jag gjort innan och det är absolut ingenting som jag ångrar och det har blivit mycket lyckat!

Världens skönaste låt:



Längtar tillbaka till Jamaica, det var sjukt härligt!

Chow Chow
Hakuna Matata



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar